penCetus

penCetus

20090909

mAaf uNtuK sEgaLanYa..


MemINTA MAAF

perkara yang paling susah untuk dilakukan..kenapa macam tu...?

Setelah berakhirnya sem ni dan sempena bulan RamaDHAN yang mUlia ni AKUE ingin memohon jUtaan kemaafan kepada semua yang pernah mengenali diri akue.. Beserta kedatangan Syawal xlama lagi ni...aku jgak nak berterima kasih kepada semua yang banyak memnbantu aku selama ini..untuk segala pertolongan dan segala nasihat, padangan dan juga komen korang ke atas akue...


KEMAAFAN ni bukan tujuan nk mnagih simpati mana2 pihak...tapi IKHLAS dari lubuk hati ini..maaf kepada kedua ibu bapa...maaf jgak buat adik beradik akue, maaf juga pada guru2 yang pernah mengajar, mendidik dan mencurahkan ilmu..maaf juga kepada kawan2, teman2, rakan2 dan juga SAHABAT..maaf juga buat keluarga angkat, dan kepada sesiapa yangn mengenali diri aku..

MAAF atas segala perbuatan yang menyakitkan ati korang...sesungguhnya xbeniat pon nak buat mcm tu..mgkin aku slalu ikotkan hati n ego serta emosi...maaf...segala kekurangan pada diri ini akan cuba akue perbaiki..dan aku akan cuba untuk xmengulangi kesilapan yang lalu...kornag ada ap2 pon tegor la aku....akue dalam proses nak memperbaiki diri..semoga korang dapat bagi sokong dan bantuan..

MAAF DAN TERIMA KASIH

dari segenap jiwa.. semoga ALLAH Taala akan membalas segala jasa baik yang kalian lakukan pada aku..

WASSALAM

1300