penCetus

penCetus

20090912

dilema... ?

gEram VS keSian
sEm dPan kami sisWi ni aKAn bPinDah ke BloG siSwa...jadi semua aturan bilik akan berubah....
"aku nak duduk dengan spe ni???" pening memikirkan...xmgkin aku dpat truskan khidupan dGn aman jika keadaan dye masih bgitu..aku letih, penat....adoyai...mcm mna..? tolong..aku xkisah nak dok dgn spa tp, klu keadaan mcm tu, MMG XBLEH TAHAN..!!
penat bersabar n penat mengalah..aku ada tahap sabarnya....aku malas nk buat hal, klu ikotkan dah lama aku tabor die...pk kwn je...lg pown, nk aku nk hdop lama lg...
tp, ko pown jgn ar mlampau...ko iNGAT HARTA aku ad share dgn ko ke....? please...aku xnak berkasar..tp,
TOLONG AR PAHAM...
KLU Ko bg kerjasama, aku ready ja nk stay...aku xksah pown ko nak guna aku punya **i* dlu...tp, tolong ar paham, kiter ni student...aku poWn mntak **i* kt mak bapak aku...ko plak senang2 je...yang akue xbleh tahan, ko suh aku blk umah n minta **i* kt mak aku...tu xpe lg... berani ko suh abg aku masukkan **i* dlam ***u* ko...??? ko ni xmalu ke...? ko ingat family aku ni ada SHARE harta dgn ko ke?? ha...kan da klua ayat mcm tu...maaf ar kawan...sebenarnya ku dah lama simpan bnda ni...klu ckit2 xpe..tp lama2 sape pon xtahan...lg 1, aku ni da mcm PREBET plak dah..penat gak kito..huhu..
KAWAN...bukan niat aku nk malukan ko..aku just xtahan dgn bnda tu ja...ko tolong ar paham..lh 1....klu ko xde **i*, xyah ar sebot byk kali...tension aku dgr...
MAAF pada sapa2 yang terasa...ini ditujukan pada semua...termasuk diri aku sendiri...
JANGAN AMBIK KESEMPATAN ATAS KEBAIKKAN ORG LEN...
pesanan penaja buat semua..
LU PK AR SNDIRI..!!
sorry
1049