penCetus

penCetus

20090815

maAf dari seGenap hati aKue..

aku ni memang suka ngaco, nyakat n nga mcm2 lg.....tp bukan tujuan nk menyakiti hati org just sekadar btego sapa dgn jiran tetangga n BERAMAS MESRA...oopppsss silap BERAMAH MESRA...huhu jangan pikir laen..aku memang mcm ni..suka bgurau n suka usik..so kat sini aku nak minta maaf pada suma yg selalu diusik oleh aku. mgkin ada yang makan hati dengan usikan, mgkin jgak ada yang makan jantung n makan nasik...hehe..gurau je.. tapi aku BETOL2 HO LIAO!! NK MNTA MAAF KAT ANTUM yang terasa dgn aku..niat dhati adalah baik xbermaksud nak buat antum touching dgn aku..



MAAF DARI SEGENAP HATI
MAAF DARI DUNIAWI
MAAF SEHINNGA UKHRAWI..



juga maaf pada sesiapa yang pernah dikasari oleh aku, kadang kter xdapat nak kawal emosi dan situasi jadi kekasaran mgkin berlaku disitu..maaf juga buat yang mgkin tersa dgn kata2 aku. maaf juga buat perbuatan yang terlebih n agak keterlaluan. aku insan yg jahil n alpa..jadi jika terdapat apa2 kesalahan yang pernah aku lakukan pada antum, aku minta maaf.maaf.

No comments:

Post a Comment