penCetus

penCetus

20090819

gEram YaNg sMakin rEda..


Pada 16-08-2009 aku dan juga teman2 pergi berkelah di Sg. Congkak.. Perancangan awal telah dibuat seminggu lebih awal agar segalanya dalam keadaan yang baik dan berjalan lancar.. demi nak menjayakan plan ni aku n room-mate berusaha mencari kereta sewa...perrhh... kwn aku ni dye blh bwak kete auto je...so punye la susah nk cari kete auto... 1 bangi pusing cari auto..xjmpa...turun pulak ke kampung baru...pon xde...penat pusing KL..adoiiyaii..!!


nk buat mcm mana dah janji nak bwak 2 org wanita melayu terakhir kt atas ni untuk pg..so, kena jugak kota kan janji.. bila dah penat2 pusing KL, aku n kwn aku call kwn yg kt bangi nk tnya pasal keta..
"keta da dapat dari tadi lagi.." kata kwan aku...peerrrrhhhh...punyalah panas hati ktaorg yg kt KL ni..tau x!!!!!???

tp xpe...kami sabar..tetiba dapat lak berita da yang tarik diri, xnak pg..huh!! lagi panas..bukan sorang plak tu..tp 2 orang..adoiyaii..bkpo gak setmu ni nk cancel last minute??
lu bikin gua panas..!! kami redha atas apa yg terjadi..pelan tetap diteruskan...sampailah pada waktu nak bertolak...bubye...

No comments:

Post a Comment