penCetus

penCetus

20091013

akHirnya....

setelah sekian lama aku x menulis kt blog ni..akhirnya, dapat gak aku luangkan masa untuk menulis...huhu...rindu rasenye...mcm2 aktiviti yang aku buat sepanjang cuti ni...sedar x sedar, mggu depan aku dah start kelas...huhuu....sedihnyer....har8..
tapi best gak dapt jmpa suma kawan2 n lecturer (konon2 ar)...har8...
so, berakhirlah mase untuk bersuka rian n enjoy aku...skang kena FOKUS!! FOKUS!!! pada pelajarang yang amat aku rindui...(uwekk)
tp, apapun yang paling aku takot n berdebar2 ialah...RESULT!!!
takot beb!!
"Ya Allah, Berilah peluang kepada hamba MU ini untuk merasai nikmat kejayaan setimpal atas usaha yang dikerjakan..."
amiiiin..
smbong blk gler2..hehe..siang td aku g anto kete untuk buat inspection sbb nak tuka nama milikan..pahtu g ambik mak aku blk keja..pahtu blk uma n GOSOK PERIOK...ITu yugasan sampingan klu berada kt uma...k,la...xtau nk tulis ap lg..
bhenti mngarot
2245