penCetus

penCetus

20090919

sElAmaT haRi rAya


Salam...dalam pertemuaan ini, saya yang bernama aku@Akue ingin mengucapkan Selamat Hari Raya maaf zahir dan **T*n...huhu...xleh seboT...hehe..dikesempatan ini..aku juga nak berterima kasih pada suma yang banyak membantu aku...huhu... tahun ni raya very simple....serba sedrhana...bukan kedekot....tapi, itu yang sepatotnye...kan? kan? kan?...

tahun ni pon raya, kurang menarik ckit...x mcam raya tahon2 sblom ni...ntah la....
raya biasa ja...tp, raya thn ni raya cam nk g merantau ar....tp xtau lg ktne...tgk bajet...klu ada bajet lebih, blh pg jah ckit....klu x, dkat2 je ar...huhuh SADIH GAK KTO...
tp klu bajet dah ngam pon xdapat permission xleh gak kan...? tp tgk ar camner...aku rasa mcam nk pg ke pantai timur ar...nk g ziarah family angkat...lama dah xjmpa kot.huhu...

tp, rasanya ummi aku xbalik m'sia lg... issshhh..poyo2 je aku plan, bajet pon xde...tgh kering kowt skang ni...mna xnye, dah kene kikis...huhuhuhu.......jahat tol aku...MMG AKU JAHAT POM...huhuh...tp ckit ar....kdg2 BYK...HAR8...hrmmm....
da abesh mengarot...
jummm sahooorrr...
wassalam..

-0446-