penCetus

penCetus

20090812

ko iNgaT ko bgoS!!?


Salam..pembuka bicara dihari yang istimewa bagi aku..bukanlah niat aku nk mngumpat just nak meluahkan rasa yang terbuku sekian lama.. aku ada sorang kawan nama dye ********, aku memang respect dye pada mulanya, sbb dye baik, and jagalah segala tingkahlaku...itu mula2 je...tapi makin aku kenal makin aku macam bengkek lak...huhu.. MEMANG AKU JAHAT, byk BURUK dari elok, byk JAHAT dari baiknye..tapi dye sape nk hentam aku habis2an? aku pon ade perasaan..bler dye buat xpe...perrrhh...tp ble time org len...mulot mcm ***a*..geram gak aku.. macam ar ko tu xpenah bt salah n silap. smpai suma org buat xbtol kt mata ko yg mcm xbape nk ade tu...har3..jahatnye aku..tp mmg btol pon..

ok,la atleast aku xmention name dye..sorry la kpd sape2 yang terasa ye..tp inilah aku aku rasa n nk sampaikan..harap korang pon paham.suma org buat silap n belajar dari kesilapan.xde manusia yang perfect melainkan Allah s.w.t.

No comments:

Post a Comment